onsdag 23. juli 2008

Nærmer seg ferie...

Endelig nærmer deg seg ferie, og idag kan jeg faktisk hente opp kofferten fra kjelleren uten å virke superstressa! Vaskemaskina har gått for fullt de siste dagene, og ikveld må jeg vel stryke klærne tørre så de er klare til å pakkes ned imorgen. Denne jenta hater å pakke, og når vi i tillegg kommer til å få temperaturer fra 12 grader og til godt over 20 så blir det ikke lettere. Blir jo nesten som å pakke til hyttetur i Trøndelag dette, bikini og goretex/fleece i skjønn forening!

5 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Tro ikke på værmeldingene. Hvis det er dit ejg tror det er dere skal så var vi der i fjor på denne tiden og det var varmt varmt varmt

Miel sa...

Skal til Australia nå, Praha blir ikke før til høsten.

Er meldt 8 grader, vind og regn i Sydney i helga, så blir nok å pakke vannavstøtende jakke og varme klær...

Snart tretti sa...

Pakking er vanskelig. Skal jo feriere i Norge, og her kan det også bli alt mulig slags vær! God tur og kos deg masse:)

Miel sa...

Har pakket alt fra softshelljakke til bikini og prøvd å spart litt plass i kofferten til shopping. Skal prøve å unngå å gå amok i Nike factory outlet, men litt må jo være lov ;)

Torill sa...

Miel, hvem eeer du? Jeg må tilstå, jeg er litt på viddene. Gi meg en lyd gjennom dertil egnet medium! Hvis du vil, seff.