mandag 8. mars 2010

Siste ukes produksjon del 1


Igjen har jeg latt med inspirere av Lykke-Linn etter å ha sett innlegget her: Søt sommertopp der hun har strikket Pickles søt sommertopp

Syns min ble veldig liten da, spørs om jeg brukte for tykt garn/tynne pinner. I verste fall får den bli dukkeklær. Den gikk veldig fort å strikke og ble veldig fin syns jeg, så skal nok prøve meg igjen og modifisere oppskriften litt så den passer til sommeren. Frykter det blir en stor baby på oss, for ingenting tyder på at hun vil komme på termindatoen iallfall (idag...)

Baksiden av toppen:

2 kommentarer:

Lykkelinn sa...

Så fin den ble, og så gøy at du ble inspirert! Mine blir også ganske små, så det lønner seg kanskje å gå opp litt i pinnestørrelse? Evt legge opp litt flere masker i starten?

Ingen tegn til vesle nurket altså? Tenker på deg nesten hver dag nå, og har grublet litt på hvordan jeg skal få med meg at hun kommer! ;)

Miel sa...

Du vil se det kjappest på FB, regner med gratulasjonene kommer der kjapt;)