fredag 18. september 2009

Ny garderobe


Grunnet en begynnende kul på magen har jeg måtte gå til innkjøp av noen nye klær. Bl.a. har jeg kjøpt denne kjolen som jeg da syns ser mye finere ut i virkeligheten enn på bildet. Ble også noen tunikaer og noen bukser med herlig bred strikk i livet. Så nå er det bare å slippe ut magen og den kan vokse masse og disse klærne kommer fortsatt til å være behagelige. Gleder meg sånn til at det blir en gravidmage og ikke spist-for-mye-smågodt mage som det ser ut som jeg har nå...

(Bilde fra www.hm.com)

2 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Gratulerer så mye med kul på magen :) Når skjer det store da?

Miel sa...

Ikke før i mars, så lenge og vente ennå... Men men, ikke lenge til vi er halvveis da, 17 uker på vei nå :)

Håper på å få bekreftelse på kjønn neste uke, kjedelig å bare se på nøytrale klær ;)